۩۞۩ دلــــــتنگی بهـــــــادر ۩۞۩

دل میرود ز دستم، صاحبدلان خدارا / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

۩۞۩ دلــــــتنگی بهـــــــادر ۩۞۩

دل میرود ز دستم، صاحبدلان خدارا / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

چقدر خواب ببینم؟

چقدر خواب ببینم که مال من شده ای ؟


و شاه بیت غزل های لال من شده ای ؟


چقدر خواب ببینم که بعد آن همه بغض


جواب حسرت این چند سال من شده ای ؟


چقدر حافظ یلدانشین ورق بخورد ؟



تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای


چقدر لکنت شب گریه را مجاب کنم ؟


خدا نکرده مگر بی خیال من شده ای ؟


هنوز نذر شب جمعه های من این است


که اتفاق بیفتد حلال من شده ای


که اتفاق بیفتد کنار تو هستم


برای وسعت پرواز بال من شده ای


میان بغض و تبسم میان وحشت و عشق


تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای


مرا به دوزخ بیداریم نیازی نیست


چقدر خواب قشنگیست مال من شده ای..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد