۩۞۩ دلــــــتنگی بهـــــــادر ۩۞۩

دل میرود ز دستم، صاحبدلان خدارا / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

۩۞۩ دلــــــتنگی بهـــــــادر ۩۞۩

دل میرود ز دستم، صاحبدلان خدارا / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

احسان امیدی

همان طــور که دردم به خودم مربوط است،
شیطنت های دلم هم به خودم مربوط است !

گله کم کن که چرا از همه ی شهر تو را …
«آرزویم» که مسلّم به خودم مربوط است !

گفته بودند که عشق است و غمش سوزان است
برود غم به جهنّم!  به خودم مربوط است !

دوست دارم که ازین بغض بمیرم اما
پیشت هرگز نزنم دم، به خودم مربوط است !

می نشینم شبُ  در فکر تو تا اول صبح
می چکم خاطره، نم نم، به خودم مربوط است !

دوستت دارم و این دست خودم نیست ولی
بهتر آن است بگویم : به خودم مربوط است !

دوستت دارم بی آنکه بپرسم:  که تو چه؟
عاشقی کردن مبهم! به خودم مربوط است !

 

این مهم نیست تو ُ بقیه چه می اندیشید
دوستت دارم و آن هم به خودم مربوط است..!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد