۩۞۩ دلــــــتنگی بهـــــــادر ۩۞۩

دل میرود ز دستم، صاحبدلان خدارا / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

۩۞۩ دلــــــتنگی بهـــــــادر ۩۞۩

دل میرود ز دستم، صاحبدلان خدارا / دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

عباس معروفی

خــوش بــه‌حــال آن مــرد

کــه در زنــدگیــش

تــو راه بــروی . . .


خــوش بــه حــال مــردی

کــه بــرایــش

تــو شیــریــن‌زبــانــی کنــی . . .


خــوش بــه حــال مــردی

کــه دســت‌هــای قشنــگ تــو

دگمــه‌هــای پیــرهنــش را

بــاز کنــد

ببنــدد

تــا لــب‌هــایــت بــه نجــوایــی بخنــدد . . .


خــوش بــه حــال مــن!

عبید زاکانی

هر چند بهشت صد کرامت دارد

مرغ و می و حور سرو قامت دارد

ساقی بده این باده‌ی گلرنگ به نقد

کان نسیه‌ی او، سر به قیامت دارد

توبه

در جرم توبه کردن بودیم تا به گردن


از توبه های کرده این بار توبه کردم


بهشت جاودان



یاد رخسار تو را در دل، نهان داریم ما


در دل دوزخ، بهشت جاودان داریم ما


دوستت دارم


گوش تلفن کر

دوستت دارم را


امشب ...


در گوش خودت


خواهم گفت!


نسرین علیزاده

تخت خوابم مرض قند گرفت


اینقدر که رویاهای شیرین با تو بودن را


به خوردش دادم!


محمدرضا واحدی

چشم هایم را می بندم


این بــــــــــــــــــــــاران ...


شنیدنی ست!...



ماندانا حمیدی

پیله ام را شکافتم


برای نوشیدن نور


و از میان نورها دست تو پیدا شد


من از نگاه تو خواندم که ...


پروانه شدن نزدیک است!...


دانیال رحمانیان


خیلی کوچک نیستم


تنها چند سال


از من بزرگ ترند


غمهایم...


وحید عمرانی

آغوشت را که باز می کنی برایم


گناه پدرم آدم را فراموش می کنم


بیچاره حق داشت


من هم تاب مقاومت ندارم


پیش وسوسۀ سیب!